Long time no see

Jag vet inte riktigt var jag ska börja. Sitter här igen och försöker hitta inspirationen som jag inte har. Men vill ändå meddela er alla om att jag lever :D Och medans jag sitter här och väntar på att sex and the city ska börja så tänkte jag skriva några rader,  leta efter inspirationen och börja skriva igen.

Idag har jag inte gjort så speciellt mycket faktiskt. Vaknade, for till m-lund en sväng så käkade vi på grillen där. Sen några rundor på stan, till vuono och hem. Hemma började vi röja undan lite saker i garaget. Eller.. Mamma och sis gjorde det jag stod mest och kolla på. Men svårt att hjälpa till när det är så mycket saker där och ingen vet vart det ena eller det andra är på g. Annars har jag väl suttit här på mitt rum. Kollat TV, surffat på nätet och letat efter kläder. Ja, måste väl nämna att det inte ens är en vecka kvar tills skolan börjar. Surt, verkligen. Och inte har vi ens haft en riktig sommar med härliga sommarväder. Som tur är, eller som jag hoppas så har jag ännu en vecka sommar att njuta på härliga Kreta. Längtar sååå.. Ska snart dra fram resväskan, bara för att må bättre själv.
 -Jo sen var grannen förbi också. Det är lika roligt varje gång att få surra lite onödigt.

Om jag nu försöker börja avsluta detta när jag ser att klockan börjar närma sig 23.00, och försöker logga in hit oftare. :) Ha det bra allesammans ;) Ciao.




Kommentarer
Postat av: camilla

:D

2008-08-13 @ 17:50:03
URL: http://guaparubio.blogg.se/
Postat av: asdas

resväskan, bara för att må bättre själv.

2010-12-08 @ 11:59:19
URL: http://www.aboutamericanow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0