35 dagar

Jassåå då bloggar man igen, och som ni säkert undrar... vad det är 35 dagar kvar till? Ja det var då min 18års dag. Fy då händer det, och hoppas på att det ska bli skit kul.. Inte alls länge kvar. HHOOHOOHO!!!

Har ju helt glömt bort att nämna min kära lilla söta boobi doobi boobsan Diplomate som fyllt 5 år den 26/11 2008 :)
Grattis honeypufflan :D Ligger där som ferdinand i sommarsolen, nyss badat och allt :)



Det var inte så jätte länge sen sist fast jag sa att ni fick vänta i 3mån. Jaja vad har hänt då:) Helgen har varit finemang med karatefylla,
alkoholvänner, cruis, blåöga, jobb, mys&gos, karaoke, smörgåstårta och en jeffla massa.. Roligt har jag haft men ont också. Ja ibland undrar man vad man skulle ta sig till utan sina underbara vänner. Jaa, det går ju bara inte. <3

Har ju beställt en studentmössa också. Känns som att det också är så neeera nu. Fabian, och den kommande studentresan? Längtar såå.. Här får ni en bild på min studentmössa :)


Kommentarer
Postat av: syster

no vissiin ;D

2008-12-03 @ 22:53:53
Postat av: Anonym

På det viset, hoppas det blir mer mys&gos till mig;)

2008-12-04 @ 00:08:25
Postat av: syster

å btw, det är bloggen som är helt cp. man kan kommentera men det tar några minuter innan kommentaren syns.

2008-12-04 @ 00:17:30
Postat av: Anonym

Du glömde nämna att jag MUCKAT:D

2008-12-04 @ 19:48:01
Postat av: tina

haha, karatefylla och blåöga.... :D

2008-12-05 @ 14:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0