And so on...

Just nu känner jag mig sådär allmänt stressad inför jul :P Har inte köpt mycke julklappar och det står tomt i skallen. Ja varje år är det likadant ändå så lär vi oss inte att planera typ.. Nå vi får se vad jag hittar på.

Så vad har hänt? I helgen jobbade jag någon timme under fre och lör. Blir väl något liknande nu också.. Trevligt. Jo sen måste jag ju bara nämna att det är 23 dagar kvar tills jag fyller 18. Längtar så :D sen jeffla är det paaardei, jo och halkbana imorn!! :D Ciaoo..


Kommentarer
Postat av: syster

du glömde skriva att jag kommer hem på torsdag! weeeiii.då kommer jag å äter på frasses å bäst jag får megamycket mat.

2008-12-15 @ 19:54:09
Postat av: Markus

Hema det funkar inte så, har försökt;( Du glömde nämna att jag är bäst:O

2008-12-16 @ 02:58:45
Postat av: syster

markus, va fan äre du säger??! nu blir jag chockad... vi får hotas lite så kanske det funkar.

2008-12-16 @ 16:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0