Dude, where is my camera?

hihihi då har man gjort halkbana, inget meningsfullt och onödigt dyrt men är väl nånting man måste göra. Sen har jag också tid för teori+uppkörning i januari. Får hoppas på det bästa!! :P Nu är det bara att läsa och läsa och läsaa....

Joo sen en sak. Nu har jag gått runt och leta efter min kamera, ja vet inte hur länge men jag kan inte hitta den.. Börjar bli lite less skulle behöva sätta in bilder på datorn osvosvosv! Hmm och ingen annan har sett den? Jag vet att nån har snott den!!! Eller säkert inte ;( lite ledsen. Får väl fortsätta leta..

Sen fick jag en sån här väldigt härlig räkning från ABC-gruppen idag.. Det var ju jeetttte trevligt!! Vill bara ha grejjerna, när får vi dom ens, är det när man har betalt eller? :o vet ej.. Lite roligt i varje fall? jag bara babblar på...
Annars har det väl inte hänt så jätte mycke, jo sis skriver om det där med linserna imorgon :) Godnatt, ciao


Kommentarer
Postat av: syster

im soriii it's too late det där me linserna :/

2008-12-17 @ 15:18:04
Postat av: syster

im soriii it's too late det där me linserna :/

2008-12-17 @ 15:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0