God Jul

Ja då var det julafton. Skönt att kunna spendera en hel dag med bara och endast familjen utan att behöva stressa någonstans. Blir inte som förra julen som jag var lite missnöjd av men dock så kan jag nu inte vara med min hanisnufsi vilket som ändå känns lite tråkigt. Vi får hålla varandra uppdaterade:)

Så vad har hänt? vaknade och vandrade runt i huset. Gav hunden några presenter och han var sådär övedrivet lycklig. 2två har man gett och två kvar! Alltid lika roligt att se honom springa runt och försöka öppna dom:D Sen så har man ju såklart varit och bastat, en tradition kan man säga åtminstone i de finska familjerna :) Men tillbaka till något som man inte får missa idag är ju kalle ankas jul! Varje år sitter vi och tillsammans glor på fan:O kommer inte ihåg vad jag skulle skriva men börjar det inte nu? :D hihi nu ner TV, hejdå alla vänner.
God Jul!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi men vi träffades ju ändå sen och då fick jag pussas och gulla med dig:) Det var den bästa julklappen iår, love you baby<3

2009-01-01 @ 05:04:29
Postat av: Anonym

.. god jul ? du är lite dålig på att uppdatera miia:D skärpning!

2009-05-21 @ 00:50:03
URL: http://petronellllla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0