En vanlig måndag

Nå jaaa, sitter här hemma hos joel som vanligt.. Har inte vågat starta datorn där hemma alldeles för ofta. Känns som att den drar sina sista andetag ;) hihi. Om det inte är virus så är det något annat som fuckar up. Jennaki tuossa mutisee jotaki, alla verkar vara så trötta. Jag måste jobba imorn. Satt här igår också ganska länge och när jag kom hem så kunde jag inte somna. hi hoppas jag får sova idag. Annars är man jeette sliiten.
   Idag var jag och J till skopunkten och olika affärer i torneåå. Värsta hurtbullar. Köpte en bikini :$ Sitte skulle jag behöva färga mitt hår igen. Hoppas jag hinner göra det imorgon.. Och fara till skopunkten igen. Och till Stadium. pakkopakko keretä:)

Nu håller jenna och joel på  å somna. Är det dax att börja tralla hemåt? Makkaramieski ollu luleåssa nii on varmaan väsyny... Itekki väsyny.


Ciao.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej baby, 2 dagar kvar sen har man ledig;D!!! ska ringa dig på ett tag här:) puss!

2008-06-24 @ 18:02:12
Postat av: Sys

dags för lite uppdateringar efter pello resan kanske? ;)

2008-07-24 @ 11:18:15
URL: http://myah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0