Sommarlov

Måste bara nämna om att igår (den 10 juni) firade jag och M våran 2 års dag. Tack för två underbara år älskling. Hade inte kunna ha levt den tiden på ett bättre sätt. Jag är lycklig. Vi har haft våra nedförsbackar som alla andra. Men det ser ljust ut. Jag ska krama ihjäl dig när du kommer hem ska du veta. Du kommer inte att komma bort från mina saxgrepp, polisen får komma och hämta dig tillbaka till lumpen. hihi, Jag älskar dig.

Jaa alla dessa tankar runt sommarlovet, oh vad skönt för det första. Imorgon, betyg och hem. På kvällen ska vi samlas ett gäng på stranden, tror att det kommer bli skitkul! Bara det inte regnar, snälla. Jag har inte ens dödat någon spindel ;o hihi. Dom lovade ju regn må och ti också men nepp, det har vi inte sett. Det är vi nöjda över! Det väder jag ser ute nu, önskar jag mig till imorn! please.
   Annat? betygen ja. Jag tror att jag kommer att vara nöjd med det mesta faktiskt. Fast det återstår ju att se. Jooo sen har jag sommarjobb också, på fotbollskolan. To easy känns det nu iaf. MYCKET hellre det här i tre veckor än att sitta på sj och mögla. Borde ha valt det förra året. Men its not too late. Kommer nog bli roligt tror jag. Förutom att jag har 14 tjejer själv, be mig itne att ta självmord.

Jag måste bara nämna C att jag är AVUNDSJUK på dig and your boy som åkte utomlands idag, fyy fabian. Vänta tills jag kommer iväg till Kreta. Då jevvlar. Hoppas det blir en resa til under juli? (A) haha annars får jag bara vänta på studentresan och vara glad :) My girl wants to party all the time...
Ciao.

Kommentarer
Postat av: sys

Grattis till 2-års dan! Du/ni får gärna hälsa på i Skåne i juli ;)

Puss & kram

2008-06-11 @ 22:48:24
Postat av: Mervi

Grattis i efterskott måste man säga. :D Vad kul att du ska sommarjobba på fotbollsskolan! Jag skulle också ha velat göra något liknande, fast lära ungar att åka skridskor. XD Hehe.

2008-06-12 @ 10:49:52
URL: http://www.whaddupdawg.blogspot.com
Postat av: Markus

Glömde fråga dig om betygen, hur gick det? Saknar dig, puss

2008-06-13 @ 12:15:20
Postat av: camilla'

grattis till två år och avundsjukan ;) haha nej jag skojjar bara, men det kan du tro att det har varit härligt! :) och jag väntar tills du åker till kreta, för i slutet av augusti blir det mest troligt spanien för oss ;) det du!! mohahaha

2008-06-19 @ 13:48:51
URL: http://ccurry.blogg.se/
Postat av: Mia

sys: Jo är sugen på att komma iväg ett tag, får se om vi kanske kikar förbi i malmö. Skulle vara jeetttte rååligt :)

2008-06-23 @ 23:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0