Virus

Hjälp mig. Jag vet inte vad jag ska göra eller ta mig till. Kan inte fatta, verkligen inte. Kan inte välja, det ena eller det andra. Alla dessa funderingar, som jag inte har svar på. Än så länge, vet jag inte.


Nå som sagt så har jag fått virus på datorn, så har lånat sisters bärbara just nu. Kommer nog inte att uppdatera här på ett tag. Sen när jag orkar, när jag är redo. Men det var inte det vi skulle prata om. Hmm jaa om min msn skickar konstiga länkar så snälla ÖPPNA inte. Det är virus. Fast den borde nog inte göra det från syrrans dator eftersom att hon nu inte har den :) Hoppas M lagar min dator snart.. Skulle behöva ta och ringa honom. Glömde göra det igår. Nå Gossip Girl börjar nu och Desperate Housewives strax därefter. Alltså är det tv som gäller. Hej så länge!



Förresten så har Therese (http://www.shopaholicmamman.blogg.se/) en tävling på sin blogg där man kan vinna en digitalkamera. Tänkte testa min tur denna gång! :D Alltid kan man ju hoppas.

s
Bild lånad från hennes blogg. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0