2-3/5 -08

NU är jag liiiiiite smått less IGEN på blogg.se. tänker sluta blogga här snart om det fortsätter hända fler gånger :s återigen så loggade den ut mig när jag hade skrivit klart och skulle uppdatera, allting är borta. vilken skitsida måste jag bara säga. Tänker då fan skriva om allting på nytt engångtill. men säkert i en kortare version.
LESSLESSLESS!


På fredag var vi ut igen. Det var ju som inte meningen, vi skulle egentligen bara ta "några öl" hos sandra och kristoffer men som sagt, så blev det då inte. Det kom lite folk dit och vi började spela olika slags spel, ölspel & ölpoker? ja nå full blev man. Vi hörde om fest i riekkola, och tänkte fara dit. Fick höra att det var väääärdelöst :/ Men hann som aldrig gå dit in ordentligt. Vi var där utanför, träffade Tina och lovade att vi skulle komma tillbaka. Ute å cruisa med Danne gick tiden så fort. När vi skulle tillbaka viid, månne om det var 00.00? så var festen slut redan? wtf?
  Vi fortsätte crujja med D tills han ville hem, då for vi till nikkala :D Vi startade efterfest hos Mikke, som var självaste festen. Fy vad roligt det var, kommer inte ihåg när jag hade såå kul sist. Vi drack till ungefär 07 på morgnen och slutade pga att drickan var slut :/ Sov högst 1h på morgonen, ganska sliten o trött var man. Andra sov längre, mikke sov inte alls. När morgonen kom och solen kikade fram, for vi och sola på buicken. Under tiden togf K en låång duch och markus å sandra sov i sängen.. hmm vad ska vi tycka om detta? ;o
  Kände att jag började få den kända bakissmällen när vi var på väg hem från nikkala vid tolv tiden. Vi for till hassans för å kääkka, mmm kebabrulle!

Har några bilder som jag hade tänkt sätta in här, kameran var med hela kvällen, natten och morgonen. Ser att den också börjar bli trött när batteriet vill ta slut. Sen har jag några videoklipp om när vi har flygit med M's helikopter som han fick i födelsedagspresent. Den hamnade till slut på taket, pga mig och kristoffer. Jaa, några tips om hur jag kan få in dom här? :) videoklippen alltså...






M's ena köksstol blev totalt förstörd. Min kära fulla pojkvän satte sig på den först och sen, PLADASK! sen slog vi sönder den i småbitar. Sen så är det mitt fina knä också. Har jag inte ont i svanskotan så måste vi fixa något nytt. Ramla på asfalten och fyy vad ont jag fick i knäna och armbågarna.. synd om mig :(

Kommentarer
Postat av: tina

haha, se riekkolafesti oli ihan paska :D ei ehitty olla siellä niin kauan ennenkö näin teijät, ja meki hypeltiin autoon ja lähettiin sieltä lite efter er :D

2008-05-04 @ 21:59:15
URL: http://ccurry.blogg.se
Postat av: emilia

det är ju tur att nån av oss hade kul iaf ;)) KRYA PÅ SVANSKOTAN!

2008-05-04 @ 22:09:43
URL: http://e.mansixxa.se
Postat av: Hema

ta bort den där ena bilden innan pia ser den å dödar dig, haha :D mickes stol går alltid sönder :P jävla skitstol.

2008-05-05 @ 17:54:54
URL: http://myah.blogg.se
Postat av: Matthew Fox

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2010-11-25 @ 11:44:25
URL: http://matthew-fox.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0