Duktig


Ja det tycker jag faktiskt att jag har varit idag!:) Jag har gjort alla NK frågorna klart och börjat läsa boken, (vad den nu heter igen),  Svinalängorna? Nå hur som haver, den verkar helt okej. Ska nog fortsätta här på ett tag, efter att jag kollat lite på scruuuubs!

Sen var jag och sis till Djurmagazinet idag. Vi tänkte köpa fiskar åt J, men jhäävlar va mycke saker man måste köpa för att äga några fiskar. Dessutom så är det inte lagligt att ha såna där runda bollskålar nå mer enligt EUs lag, och det är ju klart dom som är snyggast. SUCK. + att en stor shit tar för mkt plats i hennes rum, what to do?
Vi var ju såklart till vuono en sväng också. Vi köpte fika och sånt före vi for. Och jag har inte sovit alls idag;) nöjd! hihi...

Jo juste, jag fick mina kläder från HM också. Jaaa, jag är nöjd med svarta paljettlinnet åtminstone. Resten får vi väl se. Sen fick jag ju även min klänning från Halens, och så här såg den ut :)
(Under tiden jag klickade runt och letade efter denhär bilden så hittade jag en massa gott å smått som jag gärna skulle kunna klicka hem) Dock så ska jag ju till Luleå på lördag, så vi får se vad jag köper upp där, annars blire å klicka hem några söta sommarplagg ;)


 Bild lånad från Halens hemsida.

Kommentarer
Postat av: Vemundirmelin

Good site, good idea, but, in my humble opinion, you need change design...

2010-02-24 @ 11:56:20
URL: http://vemundirmelin.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0