Härligt väder...

, har det varit, vilket som betyder att man har varit jätte glad och positiv?:D Mina dagar har väl mest gått till att vara i skolan och träna, prata i telefon, surra med H, L och S. Jag har återigen varit duktig också, men har jag inte jobbat med svenska dikt saken det minsta. Fy på mig. Men boken har jag hållt på och läsa. Den måste ju vara läst till Tisdag? och är annars inte så jäkla intresserad av att läsa böcker faktiskt :P

Igår var jag till pumpen :D Det var jobbigt som fan eftersom att jag var lite småtrött och less, men jag och H lyckades klara passet i alla fall. Efteråt så tog jag en promenix! Skönt att gå på kvällen när det inte är snö ute.. Det är så varmt hihihi.
 Idag var vi och spela badminton. Fyfan vad det kändes härligt efteråt! Vi spela kungen, haha, jobbigt var det men roligt som bara den. Vi måste göra det nästa gång också! Sen promenix återigen. Nu ska jag fara och ta en dusch, sen blir det nog att prata med Markusen :)

Ciao.


Kommentarer
Postat av: sis

jaaaa jag vet men har inte haft nåt å skriva om :P jag ska uppdatera här nån dag. puss

2008-05-30 @ 13:45:52
URL: http://myah.blogg.se
Postat av: petronella

Joo kyllä se meni ihan ok :D fast var helt trög i huvvet för hade typ inte sovit nåt på hela natten :( jobbigt

2008-05-30 @ 15:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0