H&M

Nu har jag beställt lite smått och gott från H&M. Men inte nå mycke ändå, eftersom M nu lovade att ta mig till Lule i slutet av månaden så räknar jag med att jag kommer dit. & får shoppa loss.. Längtaaar såå.
  Så vad fick jag med i min shoppingbag? Det var två vanliga toppar både i vit och svart, ett svart linne med paljetter och en blå bikini. Niiice, cant wait. Ja justdet, jag hittade också eller, såg att flera hade beställt en skiiiitsnygg tunika från H&M som jag sååå gärna vill ha alltså! Den finns bara inte kvar längre, ska hålla koll på hemsidan och se om det kommer in fler. Måste ha!



Sen ännu när jag åker på en shoppingrunda till ställen med lite större utbud så kan jag sätta in bilder också. Japp, bara det blir av nu. För nu räknar jag med det, enda jag behöver är RIKTIGT sommarväder! Så att det ska vara varmt och för att man ska kunna ha på sig en massa snygga kläder. Fast ser inte ut som att det är påväg hit upp än, snöade idag, fast ytterst lite:p




Kommentarer
Postat av: Anonym

Miiiiiaaaaaaa ;)

2008-05-14 @ 23:10:47
URL: http://petraa.webblogg.se
Postat av: Petraaaooo

haha joojooo nu har jag läst det här inlägget typ 10 ggr, dags att uppdatera ? ;)

2008-05-18 @ 00:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0