Orättvisa


Är något hemskt, något som någongång kommer att drabba varenda en i denna värld. Det är jag helt säker på, men varför? Det lär ju vara frågan som många ställer till sig själv. Vissa gånger känns det som att allt rasar samman, ibland är det pga den där tröjjan. Man måste bara försöka bita ihop och leva vidare..

Idag är det pump. Hoppas det inte är lika säääämst som det var sist. Alltså, jag fick ingen träning alls. Direkt efter så promenerade jag och J till gymmet. Hon som håller pump är gravid? och kommer väl därför att sluta. Vi har fått två "nya" som ska försöka ta över eller en av dom åtminstone. Trodde att det var deras första gång på måndag, men nej, dom hade varit där och prova på tidigare. Man tycker väl att det redan borde gå lite bättre iaf? En av tjejerna var som ett nervvrak där framme. Den andra var annars bara lost "Ett, Två, nej var det fyra? eller sakta? nej nu var det paus!" en sekund efter, "pausen är över, och två och tre, nej sakta ner på fyra". Inte är jag dum ändå, jag förstår att det är jättejobbigt att stå där framme och hålla pump till en hel hög människor. Men alla såg helt förvirrade ut, de själv var helt förvirrade. Ändå så vill jag inte att jag ska vara tvungen att gå till gymmet efteråt varenda gång? Det är ju inte rättvist ;p Och annars så har jag faktiskt inte tid för det anyway. HOHO, hade seriöst lust att gå och be tillbaka om en kryss. Det kändes ingenstans..
ingenstans.

Tänkte sätta in en bild på oss tjejjjorna när soffi fyllde 18 :) meeen nej, sätter nog in den sen senare..

Kommentarer
Postat av: tina

haha, en tiiä yhtään. samaan aikaan ko me mentiin sinne tuli vähän enemmän porukkaa, mutta joku pölli sen "synttäripojan" viinat suunnilleen sillon ko te olitte siinä ulkona. ne misstänkas niitä kenen kans mää sinne menin niin meki lähettiin aika äkkiä :D och juu, det var mycket roligare sen senare :D

tuo pump muuten, paljo se maksaa?

2008-05-05 @ 19:53:04
URL: http://ccurry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0