Tomt


Jaa, allt står stilla nu faktiskt. Jag kan ingenting dela med mig vid detta tillfälle. Har mycket att tänka på, som jag än inte vill dela med mig. Jag håller dom för mig själv ett tag, vet inte vad jag tycker och tänker :s alltså.. wtf. Vet inte ens vad jag skriver, eller vad jag har att säga?

Hmm, prov imorgon igen. Har säkert glömt att nämna vad jag fick på samhälls, ja det var det efterlängtade MVGt, happy as hell.. TACK. Sen, prata jag med tarja idag ;p hon hade inte rätta geografi proven än, men vi får tillbaka dom torsdag, senast fredag.. skulle hon försöka iaf. Alltså. Religion, det är ganska roligt ändå.. Har bara inte hittat inspirationen till att plugga nu. Why maan why? Skulle behöva ett bra betyg i det också.. Det enda som svävar runt i skallen.. betygen. Alltså, jag har inte ens kunna ta det lugnt och njuta på ett bra tag pga skolan. Jag är leess på skolan. Jag hänger efter också för den delen. Måste börja ta fast i det, inte ens länge kvar :s måste lämna in allt som jag inte gjort än.. Måste göra det!
     Först ska jag ändå fara och spela badminton med Sofia. Sen plugga :P

Ähh, hoppas älskling ringer mig idag.. Har lite småplaner som jag måste berätta om.. Eller nmjaa.. då kanske jag inte pluggar ändå ..

Kommentarer
Postat av: camilla'

haha, känner igen mig i delen om att inte ha inspiration till att plugga och att hänga efter och ha mycket kvar att göra, suck.

2008-05-06 @ 22:03:14
URL: http://ccurry.blogg.se
Postat av: Hema

snart är andra året slut å det kommer kännas lättare sen när du börjar sista året :) promise.

2008-05-07 @ 11:24:15
URL: http://myah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0